Selamat Datang Ke Suami Isteri Shoppe Online Store.Terima Kasih Diatas Sokongan dan Kepercayaan Anda Kepada Kami.Call Atau SMS Kami 0134044980 Untuk Semakan Stok dan Pengesahan Pesanan.Semua Harga Adalah Tidak Termasuk dengan Kos penghantaran.Bagi semenanjung RM7 manakala bagi Sabah dan Sarawak RM10 ~HARAP MAKLUM ,Sekian Terima Kasih ....Datang Lagi...

Rabu, 11 Mei 2011

Curora Juice




Curora Juice merupakan pertemuan terkini dalam industri (Pemakanan Kesihatan Tambahan) (Tradisional) khas untuk kaum wanita. Ianya terdiri dari campuran Herba dan Rempah-Ratus yang diadun secara tradisional dengan menggunakan kaedah saintific. Produk Curora Juice ini diproses dengan Pengestratan Herba dan Rempah-Ratus Asli dimana ianya berbentuk jus. Produk ini diasaskan oleh Puan Nik Hazlinazian Nik Yusoff dimana beliau mendapat tunjuk ajar, panduan, rahsia campuran serta prosesnya oleh nenek saudaranya seorang bekas Mak Bidan Tradisional iaitu Makcik Mak Wan.


Sekarang ini Makcik Mak Wan telah berusia 98 tahun dan masih sihat. Pada awalnya Makcik Mak Wan menyediakan Air Rebusan Herba dan Rempah-Ratus ini secara kecil-kecilan dan diberikan kepada kaum wanita yang menghadapi masalah kesihatan dalaman dan luaran (Keputihan, senggugut, kesuburan, barah payudara serta pangkal rahim, keguguran, bengkak pangkal rahim, kelesuan, kedinginan sexsual dan sebagainya). Dengan pengalaman lebih dari 70 tahun, MakCik Mak Wan serta persetujuan dan tunjuk ajar beliau maka pihak syarikat NFA HERBS MANUFACTURING yang mana Pn Nik Hazlinazian Nik Yusoff selaku pengarah telah mengeluarkan produk berjenama Curora Juice secara komersial. Nama Curora Juice diambil semperna nama latin untuk buah manjakan iaitu CURORA MEOMOSA.
Khasiat Curora Juice
• Meningkatkan Kecergasan
• Mengempiskan Perut
• Ketetapan Menstrurasi (Kitaran Haid)
• Mengatasi masalah Senggugut
• Mengatasi masalah Keputihan, Lendir-lender & Gatal-gatal pada Faraj
• Mengatasi Bau Badan & Faraj
• Meningkatkan Tahap Kesuburan
• Mengatasi masalah Libido (Penurunan Keinginan Seksual)
• Menguatkan Otot-otot Peranakan
• Merapatkan kembali Otot-otot Rahim Selepas Bersalin
• Menyihatkan Otot-otot Rahim Selepas Bersalin
• Merawat Luka Dalaman (Rahim dan Faraj)
• Memejalkan Payu Dara
• Mencegah Kanser Payu Dara dan Pangkal Rahim
• Melancarkan Peredaran Darah Dalam Badan
• Mencantikan Kulit dan Menceriakan Wajah
• Melambatkan Proses Penuan( Kekalkan Awet Muda)
• Melambatkan Proses Menopause
• Mengatasi Masalah Pra-Menopause
• Mengatasi Masalah Selepas Menopause
• Memperbaiki Sistem Imunisasi Dalam Badan
• Melegakan Sakit Pinggang dan Belakang
• Melawaskan Pembuangan Air Kecil dan Besar
• Mengatasi Masalah Buasir & Gaot
Kandungan Curora Juice
1. Kayu Cinta – Digunakan oleh kaum pribumi untuk menyembuhkan luka dalaman, menegangkan otot-otot peranakan & faraj yang kendur.
2. Mas Cotek – Dikatakan Raja segala ubat, penawar segala penyakit oleh Pengamal Perubatan Traditional Melayu. Meningkatkan keintiman bersama pasangan serta menganjalkan payudara & punggung.
3. Bunga Kembang Setahun/Nenas Batu – Air rebusannya diminum serta diamalkan oleh Puteri-puteri Firaun untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran sejak beribu tahun dahulu.
4. Bunga Pakma – Digunakan untuk membantu dalam pencegahan kanser payudara & pangkal rahim.
5. Akar Serapat – Membantu menegangkan payudara & merapatkan otot-otot faraj bagi tujuan memberi kepuasan kepada pasangan.
6. Kacip Fatimah – Membantu mengatasi masalah penetapan datang bulan & Libido (Daya keinginan seksual) yang menurun.
7. Manjakani – Membantu mengatasi masalah dalaman wanita (Vagina & faraj) – Senggugut, keputihan dan gatal-gatal.
8. Madu, Kurma Dan Habbatus Sauda – Merupakan Sunnah Rasulullah S.A.W untuk meningkatkan daya imunisasi badan bagi melawan penyakit.
Cara Penggunaan Curora Juice
Hanya 1 – 2 sudu makan sehari sahaja.
Testimonial Pengguna Curora Juice
Puan Ani, Subang Jaya, Selangor
Faktor umur memainkan peranan penting dalam kehidupan seorang wanita. Bagi wanita seperti saya yang mencecah umur 40-an (peringkat pra-menopause), saya selalu menghadapi masalah haid tidak teratur, gangguan emosi, tidak nyenyak tidur dan tidak bermaya. Setelah mencuba Curora Juice, saya dapati darah kotor keluar dengan banyaknya dan badan saya rasa sihat dan lebih bertenaga daripada sebelumnya.
Cik Nurul, Sungai Buloh, Selangor
Dalam umur yang masih muda (20an) saya telah disahkan doktor menghadapi masalah pembengkakan di pangkal rahim. Kesan dari masalah tersebut, saya merasa amat sakit sekali selama lebih dari setahun dan doktor mengesyorkan saya menjalani pembedahan. Namun suatu hari saya diberikan sebotol Curora Juice percuma oleh seorang rakan baik. Setelah mengambilnya selama 2 hari, saya merasa sakit di bawah perut. Kata doktor saya, ianyanya kesan dari pengecutan bengkak pangkal rahim saya itu. Setelah beberapa hari, kesakitan saya beransur kurang dan doktor mengesahkan penyakit bengkak pangkal rahim saya sembuh sepenuhnya. Saya benar-benar berterima kasih kepada Curora Juice.
Puan June, Bandar Tasik Puteri, Selangor
Selepas melahirkan anak ketiga, saya disahkan oleh doktor tidak boleh mengandung lagi tetapi selepas beberapa bulan saya dapati saya mengandung anak keempat. Ini terjadi selepas saya mengamalkan pengambilan Curora Juice dari beberapa bulan sebelumnya. Terima
ih Curora Juice.
Puan Rosiah, Pengkalan Chepa, Kelantan
Selepas 3 hari mengambil Curora, masalah keputihan saya semakin pulih dan selepas 2 minggu ianya kembali normal.
CODE:DW-04
kas
RM 45.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan